Man får det man betalar för.

Monday bloody monday för en del.
själv så är jag ledig och ska spendera min lediga dag såhär:
- göra mig iordning
- åka & träna medelpass 11:45 och sen se hur långt jag klarar idag på löpet.
- åka till åhléns & lämna in en väska som jag köpt
- 18:00 åka på visning :-D
sen ska jag slappa ikväll :-)

Angående väskan  jag ska till åhléns med, jag får ju skylla sig själv om man är otrogen mot sin arbetsplats och köper en billig syntetväska på åhléns istället för och köpa en kvalitetsväska på Lundbergs. Dock så skulle jag ha den som träningsväska. Men dragkedjan gick typ sönder på en gång, inte själv dragkedjan utan "dragaren".

På Lundbergs så säljer vi resväskor och det finns ju mjuka, hårda, termo, 4-hjul, 2-hjul etc. etc. massa att välja på.
Men de flesta väskorna är tunga, och om man reser så vill man ju få med sig det man behöver utan att betala övervikt + att de på flygplatserna inte är så rädda om väskorna de slänger ju bara upp dem på bandet och de går sönder på en gång. Så ska man ha en väska måste man ju ha en med kvalite.

Då har vi en cosmolite som den heter, helt underbart bra väska, finns i olika storlekar men ett exempel en "vanlig" resväska om man ska ha en rimlig storlek, 75L väger ungefär 4-5 kg och har 2-hjul.
En Cosmolite på 88L med 4-hjul väger 3kg (!!!!) och så är det 10 års garanti, och om en leverantör vågar sätta 10år på en väska så är det nog bra kvalite!
Dessutom så har cosmolite det starkaste materialet som en väska har.

Det är alltså drömväskan, och vi har en tävling på jobbet, den som säljer 5stycken först får en sådan väska i valfri storlek (och de är inte billiga,  3679kr kostar den på 88Liter)
Och gissa: jag leder än sålänge !
Det är bara jag och E som sålt av 5 i personalen, E har sålt 2 och jag sålt 3 jag har alltså bara 2 kvar!!

Jag måste sälja sälja sälja, var nära på 3 stycken igår men alla måste ju jämt fundera WHY MEN WHY? just buy!!

Jag vill verkligen vinna så jag får denna underbara väska!


Ttyl!

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Robin Schöllin...hahah...festa hos honom o han skulle in i duschen...mer än så var det inte ;) lycka till med väsksäljandet!

2009-09-07 @ 18:28:04
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj, tack för den självförtroendeboosten! :) blev jätteglad nu! men som jag skrev till emma, ni två har ju alltid varit vackra som få så måste vara något med eriksson-släkten! ;) men ngt som jag verkligen har tänkt på när jag har kollat på dina facebook-bilder är hur smal du har blivit. Snyggt smal! Du ser så himla vältränat ut. Jag längtar tills jag kommer hem och vi kan börja gå timslånga promenader tillsammans och hänga på friskis! du och jag alfred!

2009-09-07 @ 20:04:22
URL: http://sofiainusa.blogg.se/
Postat av: Ingela Andersson

Håller verkligen tummarna för att du ska sälja 5 cosmolite. Lycka till!

2009-09-07 @ 20:50:50
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0