Mänskligt

Gissa vad jag har..
Jag har playstation 2 med Singstar (4 olika skivor) och Dans Matta och sen massa andra vanliga spel!
Ah, vad kul! :-) Har alltid viljat ha ett eget singstar!

Grannarna måste ha haft öronproppar eller utrymt huset igår, för jag och A letade igenom skivor och skrålade till massa låtar på hög volym.
Konstigt nog så säger man "Den där låten kan vi, den är bra"
och ändå blir man amatör? haha..

Igår så gjorde Elgiganten en tabbe som gjorde att de sänktes lite i mina ögon, men ändå så måste man tänka "alla är vi mänskliga och göra misstag".
Jag var där och ville få min mobil utbytt då det knappt gått en vecka sen den "paja" (man kan inte spara saker i den) och då sa den vänliga mannen i luckan att det går bra men att han måste ha kartongen och att bytet måste ske idag.

Jag skulle då iväg och jobba och kunde inte hämta kartongen och förklarade det snällt och vänligt och bad om och få komma nästa dag.
Nej, det gick icke! Så då sa jag lite besvärat "Då får väl min kära sambo åka hem och hämta den och komma hit med den i eftermiddag från Örebro..."
Ja, så blev det med det, A ställde vänligt upp och gjorde det fast han egentligen inte hade tid.
När han kommer till Elgiganten så säger killen "jag är ledsen men vi har inga nya på lager".

Vafääääääään, kunde ni inte kollat det innan liksom?
Jaja, nu är det ju som så att alla gör vi missar så jag dömer inte honom.
Men man fick ju lite små ryckningar under ögat när man hör det.

Nu ska jag ladda Mp3 och dra iväg och träna, sen käka på Coco Thai MUMS! och sen iväg till jobbet.
Och det var så kul på jobbet igår, jag  byggde om och larma om och greja och hade saker att göra hela tiden! så kul! :-)

För bra låt :


Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Z

Haha känner igen mig lite, fast jag glömmer ofta borta att folk bakom kassorna är "männskliga" ;) Ja Devil är en Chihuahua =)

2009-09-25 @ 16:00:25
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0