don't drink and drive

jag är så tråkig, skakig, trött & muppig idag.
igår drack jag vatten (seriöst) innan jag gick & när jag kom hem.
hoppade över en cider.
jag mår bra idag.
ikväll skiter jag i vattnet för ikväll ska jag köra as! :)

idag brummade vi nercabbat vilket var skönt.
först tog vi Ola's z4 & drog

Gujen åkte framför i full fart i Porschen vilket slutade med att jag skrek på Gujen att jag också ville åka Porsche, så det var bara att byta :)


Porsche Boxster, vilket drag vilket ljud vilken aggressivitet!

Sen brummade vi iväg till Marieberg & jag körde automat för första gången & jag säger bara: Automat & diesel är kravet på nästa bil.
Hur skönt som helst.

Nu ska jag sova en stund sen är det dags för fest igen!

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0