förmiddag

skorna finns att hämta!
JIPPIE vad glad jag blev att det inte var någon tattare som hade stulit dem ifrån mig. :)

idag var jag på möte med jobbet, det var en gullig tjej från Esprit som kom och gav oss goda råd om exponering och sen fick vi säga till lite om hur vi vill att våra beställningar ska vara.
Det var nyttigt!
Efter det smög jag upp i våran butik på krämaren och la undan en väska.
en blommig godning som passar toppen bra till min jeansjacka.
dock har jag ju redan köpt 2 sommarväskor.
men vafan, sommarväskor eller väskor för övrigt kan man väl inte få nog av?
eller.. ?



Tror iallafall det kan vara fräscht till sommren.
som sagt, tåls att tänka på!

nu kurrar det extremt i min mage efter mitt korta träningspass på friskis så nu ska jag värma upp lasangen.

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0