hidden number

när S kom in på jobbet i fredags sprang jag på toan och i farten tittade jag till mobilen, 2 missade samtal - dolt nummer.
ringde upp min vän E och jag frågade vad hon hade på hjärtat.
hennes svar var: öööh, det är du som ringer mig!?
E ringer alltid på dolt nummer och lämnar aldrig meddelande om hon ringt, så summa = det var inte hon som ringt.

vem var det då? inte den blekaste.
lämnar mobilen och återgår till jobbet.
vid lunch har det ringt igen dolt nummer, kollade på mobilen 13:25 och klockan 13:17 hade det ringt.
suck...
tog med mig mobilen i fickan då jag var tvungen att veta vem det var.
ingen ringde, inget dolt nummer.

idag kl 09:36 kollade jag på mobilen när vi satt i möte, kl 09:24 hade dolt nummer ringt.
w h a t   t h e   f u c k   !
Varför ska jag hela tiden missa samtalet ?
Varför kan personen ifråga inte lämna ett IQsvar!?

Idag har jag haft med mig mobilen överallt, på gymmet, på toan, när jag duschade (dock inte bokstavligt i duschen) och när jag åt.
Varför kan hon/han/den/det/dom ringa NU när jag KAN svara!?

Först var jag nyfiken, sen blev jag irriterad, nu är jag orolig.
vem vad hur var?
hatar att vara ovetandes, tänk om hon/han/den/det/dom inte ringer igen, aldrig mer.
då får jag aldrig veta vem det var.

Snälla RING vem du nu är, jag pallar inte att vara nyfiken!!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: froidan - tävling i bloggen!

Jag såg nu ;) Kollde lite för fort haha!



Hatar när det ringer doltnr! Brukar inte svara då, vill veta vem det är innan. Tycker man att man iaf kan lämna meddelande, så man vet om det är viktigt osv!

2010-04-19 @ 15:19:39
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Sandra Is The Shit!

Jag hatar dolt nummer! Speciellt när man vet att man inte väntar på något samtal och sen har typ 2 missade från dolt så kan jag bli så arg! för hur sjutton ska man få reda på vem som ringt när den personen inte ringer någe mer :@ då kan jag sitta och undra vem det var i typ 3 veckor hahaha!

2010-04-19 @ 16:12:52
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0