jag vet att jag ligger efter

helgen var grym, även om de inte var mycket sol så blev det vin & grillning med tjejerna, mycket mysigt & trevligt.
& igår var jag emil, anders & polly på avatar.
har inte viljat sett den filmen men sen sa Polly att jag inte skulle ångra mig så jag begav mig på den fast i 3D. (värt!)

det var fan en av de bästa filmerna jag sett på länge!
JAG VILL VARA EN AVATAR!
man vart ju helt kär & det var så spännande så man bet sönder alla naglar.

ni har väl förmodligen redan sett den eftersom jag är efter.
men jag ville inte se den, men nu vill jag se den igen och igen och igen!!
3D ger ju en otrolig känsla också! grymt bra!

9,5 poäng av 10 får Avatar !


Skulle jag passa som avatar? haha..

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Malin

det är lungt, jag har faktikst inte sett den än! Men ska fan ta & göra det snart alltså!

2010-04-12 @ 18:29:21
URL: http://maliinsan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har ju inte sett den än - är ännu mer efter ;) ska du se den igen är jag på =D förövrigt skulle du vara grymt snygg som en avatar =) kraaaaam

2010-04-12 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0