lust?

fan vilken ångest jag fick på 5 sekunder.
idag har jag inte gjort ett skit.
alltså jag har väl gått upp, bäddat, duschat, gjort mig iordning, lagat mat och allt det där.

men ingenting mer, inte pluggat, inte tränat, ingenting.
och inte fan har jag lust med något heller.
inte lust att plugga och har en sån träningsvärk i benen att jag dör bara av att bara tänka på träning.
men nu slog ångesten mig med en stekpanna i huvudet och säger att "nu jävlar måste något göras."

men om man inte har lust att göra något, jag har mest lust att bara ligga i soffan och lyssna på musik.
är det okej?
får man göra så fast man har massor med annat man måste göra.




jag vill bara ha soffmys med Andreas Grega.

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0