Det kan kallas mod

konsten att kunna flyga är att vara orädd och trygg.
idag burrade jag in min näsan i N's päls och kände mig trygg och orädd.
Jag har bara träffat N en gång och snart är hon borta igen.
Hon är sur och nafsar lite efter mig när jag går förbi.
Men när jag trycker in mitt ansikte i pälsen och andas och blundar då flyger jag och N flyger med mig.
Jag är inte rädd för att få en smäll, jag är inte rädd för att bli biten, jag vet att jag är trygg och orädd och då är N också det.
Jag är inte i verkligheten när jag får vara med N och P och alla de andra fina.
Jag är bortom tid och rum, allt får ta sin tid, allt får gå som det vill.
Det luktar skit men en lukt som jag trivs i. En lukt som jag andas in i mina lungor och som gärna får stanna där.
En frisk luft men ändå väldigt stark.
Jag är orädd, trygg och jag trivs. Jag mår bra och känner att jag lever.

När jag går därifrån vaknar jag upp till verkligheten och det är dags att landa på jorden igen, jag har flugit och svävat bland molnen, jag fick min paus som jag behövde, jag fick känna att jag lever.



Min älskade Kurant


Stort & inte alls så farligt




jag kommer aldrig bli en dagens outfit tjej vill det inte heller för det gör alla andra så bra, jag kommer föralltid vara mig själv med min blandade genre i min blogg. Den må vara tråkig ibland, men ibland kommer det komma något roligt, kanske något tips eller liknande!


Ttyl!


Kommentarer
Postat av: Zara

Jag kan inte se bilderna ?

2010-04-26 @ 10:44:44
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0