att leva i gräddfilen

igår när vi var och handla så bestämde vi oss för att äta lite ost & kex på kvällskvisten.
Vi gick därför till delikatessen för att inhandla grönpeppar brieost (mums).
när vi stod där kom vi på att vi kan ju köpa lite salami också (pålägg) för att det är gott & ha på mackan.
vi bad om provsmak på två olika sorter.
den andra sorten vi provade var gudomlig.
den liksom smälte på tungan och rumlade runt i munnen och gav ett hav av olika smaker.
Taget!
den tog vi.

senare när vi kommer hem så bestämmer vi oss för att äta några kex med den goda salamin på.
när jag tar mitt salamikex och ska föra det till munnen så känner jag en lukt.
en lukt av starkt bebisbajs, en bebis som precis lagt en rinnande brun liten klick i sin blöja som är lite senapsgulfärgad. just den lukten känner jag.

jag kollar på A och han kollar på mig, jag frågar om doften och ganska snart kommer vi fram till...
att den gudomliga, goda, underbara salamin.. den luktar BEBISBAJS!

Fyfan, den lukta riktigt bebis bajs..

det var den salamin.. tur den var billig!

Kommentarer
Postat av: froidan

Ah okej, spelar det någon roll om man beställt den på internet då? Den är från onoff, kan man lämna in den där endå?

2010-09-02 @ 11:30:38
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: froidan

Hm okej, får göra det då! :)

2010-09-02 @ 11:39:21
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0