2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha, tror faktiskt inte det. Kanske att jag provade nya arbeten, jag lärde mig dricka Guiness.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Mina nyårslöften var att börja bli mer sund, umgås mer med de jag älskar & att ta hand om mig själv.
Och det tycker jag att jag gjort.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, en del bekanta fick några små knoddar :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!!
5. Vilka länder besökte du?
England & Italien
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Ett hus, jag vill ha ett hus! eller iallafall en bostadsrätt!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
22 Juli!

8. Vad var din största framgång 2010?
Jag sökte ett arbete som receptionist men fick jobb som säljare med bra förmåner och ett riktigt kul arbete! :)
9. Största misstaget? 
Försöker lära mig av misstag och förtränga dem sen!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, jag har varit lite förkyld
11. Bästa köpet? .
Min lilla bil!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och mat och uteliv såklart!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När A & jag förlovade oss & när Lotta dök upp på rosadeli utan förvarning!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Shakira - Waka waka
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare defnitivt!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest lite mer! Sparat lite mer pengar!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
jobbat!
18. Hur tillbringar du julen?
Tillsammans med min älskade familj!
19. Blev du kär i år?
Det blir jag varje år, i samma person <3
20. Favoritprogram på TV? 
Desperete housewives & Cleveland show
21. Bästa boken du läste i år? 
Så dumt av Mia Törnblom!
22. Största musikaliska upptäckten? 
Steget!
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag hade tjejfest hemma hos mig med mina fina vänner!
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror inte det.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Varierad.
26. Vem saknade du? Mattias!
27. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat massor av nya människor detta år!

 

 


Kommentarer
Postat av: wictoria

Du verkar ha haft ett riktigt toppenår! :)



sv; Jag slängde ihop en liten årsresume! :) <3

2011-01-04 @ 19:14:25
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0