duuu, efter plugget det fixar sig aldrig!!

oh my.
har varit på lektion idag, varför ska jag känna mig så bakom jämt?
haha.
alla verkar så supersmarta, som om de gått hela 4-åriga juridik linjen en gång innan och så sitter jag där och skriver tills pennan glöder och försöker lyssna och försöker hitta ett bra svar på allt medan de andra bara sitter där och antecknar lite punkter och kan svara på allt galant.

fan.
jag var inte bäst på allt.
haha inte för jag trott det direkt, men trodde väl fan inte jag skulle vara ensam om att vara tom i bollen när jag kom dit.

lite stressad bli man ju också på alla böcker som skall läsas och allt som skall göras.
men det ska väl så småningom trilla ner en polett och jag ska få tummen ur arslet och börja läsa VARJE dag!
så kanske snart kommer mina frågetecken att rätas ut.

Så nu är det bara dags att börja tugga i sig böcker då.

eller..ehh...imorgon....för nu är det ju faktiskt kniven mot strupen... kan inte missas... det är bara så..


Kommentarer
Postat av: A

Du kommer fixa kursen galant - det vet jag!



Fin du är på bilden älskling <3

2010-02-08 @ 09:01:24
Postat av: froidan

Bra, då ska jag fortsätta :D

Ame, rutte ju! Och vi hade endå 6st lotter ;S



Vad är det du pluggar, måste ha missat det? :)

2010-02-08 @ 18:44:07
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0