hjälp

vad har jag gett mig in på?

herregud, det är inte lätt att vara vilsen student.
läser och läser och läser.
sen när jag läst klart kapitlet om skadeståndsrätt och går in på blackboarden står det mycket vänligt
att vi ska läsa 4 kapitel i juridikens fundament och sen göra 2 uppgifter på det och sedan ska vi läsa 3 kapitel
i familjerätt och göra 4 case om det.
Och det är inte lätt att lösa case när man inte ens har fått boken.

Oh my..
Jag förstår inte hur jag ska hinna allt. helst innan torsdag också.
Har läst i drygt 2 timmar nu och nu måste jag göra mig iordning för jobb.
stress stress stress..

Och detta jävla väder också.
Nu får det fan va nog!
vill inte ha mer snö och kyla.
Töa bort jävla skit snö!

Helgen var bra, mycket trevlig och mycket annorlunda.

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Satan vad mkt uppgifter ni får! Vi har det ganska soft ändå. Man ska såklart läsa, men det är mer upp till var och en och vi får inte obligatoriska uppgifter hela tiden. Önskar nästan (men bara nästan) att vi kunde ha som er för då tar man iaf tag i sig själv och sätter igång när man har ngt konkret som man ska läsa in. Vi har en pm-uppgift denna veckan i grupp, men that's it! Saknar dig!

2010-02-23 @ 20:08:38
Postat av: Matilda

Det var bättre förr! Mpb5 då var det inte så mycket slit och plugg ;)

2010-03-02 @ 10:19:20
URL: http://jmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0