ilandsproblem

hur svårt kan det vara?
jag går runt med korta strumpor som åker ner under hälen i stövlarna så jag får gå med korviga strumpor.
jag har bara för små trosor kvar som bara skaver.
jag har knappt ett plagg kvar i garderoben.

vad är mitt problem?
hur svårt kan det vara att gå ner i källaren och boka en tvättid.
vad är nackdelarna?
1. det är läskigt i källaren + att det är jobbigt att se över en dag att tvätta på.
2. det är jobbigt att veta att man ska tvätta.
3. det är jobbigt att tvätta.

men det är ju så jävla skönt efter + att man får sköna trosor + strumpor och har större urval i garderboen.
vaaarför kan ingen bara boka en tvättid och tvätta åt mig? (lat.. ja)

nej, jag SKA boka tvättid.

vilka jävla ilandsproblem.

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0