All the things turned in to memories.

Nu är 2009 ett minne blott och nya vägar öppnas på det nya året 2010.
Nyårsafton kunde inte varit bättre än vad den var, vi var långt inne i dimman hemma hos Lisa.
Hade bestämt mig för att vara "lugn" men det slank ner en cosmopolitan och sen vips så blev det visst 4 drinkar till. Huvudvärken dagen efter var inte att leka med, sov till halv elva sen slumra hela dagen sedan gick vi och la oss halv nio.

Hade bestämt oss för att vara "nyttiga" dagen efter, vi hade laddat med nötter, pasta, bra frukost, massor med frukt etc. vi hade inga undanflykter, allt fanns hemma.
Vid 16 ungefär klara jag inte mer, jag bara skreeeek efter pizza. Anders var nussig och gick iväg och köpte varsin pizza och efter jag slukat den så försvann huvudvärken.
Pizza är det bästa för att komma ifrån bakfyllan så bra som möjligt.

Nyårsafton började hemma hos Lisa med 3-rätters middag av kocken Lisa, dreglar när jag tänker på den.
Den var otroligt god, hela middagen!
Det festades med rockband och massa dans med strumpbyxor som höll oss samman så ingen skulle komma bort.

Vid tolvslaget skålade vi och hånglade och kollade på fyverkerier och undrade vad det var för glöd som flög iväg.
Efter det fick vi besök av lite folk som ville festa mer med oss sen höll vi igång natten lång.
sen smög vi oss hem med nycklarna med oss denna gång !!





Nu har nya året börja och jag har startat det med massor med promenader dessa dagar och idag gav jag mig på ett pass på friskis, det var välbehövligt och otroligt skönt.
Kommer nog vara mörbultad imorgon men det är bara skönt och veta att man gjort något.
Nu gäller det att ta sig i kragen för att komma iform efter mitt gottande under julhelgen.

Kan ju berätta att jag kände hur de där chokladkartongerna, julmaten, musten, jansson och allt om hör julen till klämde och kämpade i magen när jag tränade, varje gång jag tog i så kändes det som all min energi var borta.
Efter några dagars träning nu så kommer jag nog komma tillbaka till mitt "rätta jag utan choklad".

Nu ska jag burra ner mig i soffan!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Sofia kusin

Du är duktig! Jag vill också vara frisk så jag kan köra pååå! Men det är slut med socker och onyttigt iaf! Score!

2010-01-05 @ 09:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0