vimmelkantiga nätter.

jag vill ha en varg.
gud vad söta de var på nyhetsmorgon.

idag var det mening att jag skulle gå upp tidigt, men så hade mitt alarm inte ringt så jag vaknade halv elva.
sen var det meningen att jag skulle beställa kurslitteratur böcker men nu sitter jag på bloggen istället.

igår "firade" jag och anders oss själva, att vi hade varit tillsammans i 2 år.
jisses! 2 år .. tiden går så fort.
fast ändå känns det som vi känt varandra hela livet fast det är 2år.
blev middag och sedan filmerna "Up in the air" och "Have you heard about the morgans".
eftersom vi ska åka till London snart så gjorde vi ingen big deal av det hela.
jag är så glad att jag har en sån fin pojkvän/sambo. Ily <3

vi gick och la oss/somna vid halv 3 tiden och jag har haft en konstig natt.
vaknade av att jag var helt varm och gick upp på toa och då kändes det som jag skulle typ dö eller svimma på vägen.
kände mig helt vimmelkantig.
sen vaknade jag kl 11. = stress..

ska nu beställa böckerna och sedan bege mig till jobbet.

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Maliin

Grattis på er :) Hoppas ni får mys i london sen då :)

2010-01-24 @ 15:09:19
URL: http://maliinsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0