SOMMAR!

Vilken underbar värme vi har!
Nu är det fanimej sommar.
Juni bådar gott.

Var uppe på stan & fikade & shoppade med Alexandra förut, då hör vi ett skrik och det kommer minst 100 pers i svart/gula tröjor och springer ner mot likkistan.
vilka var det?
jo, karroeleverna som vunnit krampen (för första gången på 10år va?).
Iallafall, jag rös i hela kroppen och vart lite tårögd!

Saknar skolan så och sammanhållning. Allt kul man gjorde.
Och på fredag ska de ta studenten! JAG VILL OCKSÅ (igen!)

 

Nu ska jag och min älskade värkande visdomstand bege oss ut i solen för att bli lite bruna.
Ikväll blir det Sex and the city 2 med tjejerna, som jag väntat!

Efter SATC får det bli en kvällspromenad ikväll igen, så skönt och gå ute på kvällarna nu.
Svalt och luktar sommar!

 

Förresten, är det någon som har tips på ett par snygga billiga jeansshorts!?
Ingen lust att betala 300 spänn för halva jeans!


Kommentarer
Postat av: Emelie!

Tjenixen, jag målade först med en grundfärg två gånger, sen med en vitlackfärg typ :) hehe, jag frågade i affären vad jag skulle använda mig av! :) Jag behövde inte slipa för de är ju en vanlig ikeabyrå jag har målat om, så den var väldigt jämn o fin :) hehe hoppas allt är braaa, Kraam!

2010-06-01 @ 20:54:24
URL: http://salomonssson.blogg.se/
Postat av: anna

INTE okej att karro vinner krampen! haha

längtar tills på fredag <3

2010-06-02 @ 20:48:27
URL: http://rushmore.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0