when I get older I will be stronger

jag vill shoppa.
kläder och massa annat.
jag vill köpa saker hit hem, nya möbler, ny soffa, nytt matbord!
men samtidigt vill jag sommar fylla min garderob.
känner att den inte är tillräckligt sommarfylld.
måste åka till London, haha!

Igår på jobbet var det hyfsat lugnt.
Alla hade handlat av sig ihelgen.
Men vad roliga kunder man får träffa varje dag.
Det sägs att varje människa är unik och det är så sant!
En del är riktigt lustiga, en del är tjuriga, en del är stressade och en del är glada.
Det är en väldigt rolig del i mitt yrke , att man får träffa nya människor varje dag, olika bemötanden.
Olika typer.
Alltid lika roligt.
Och jag som ska bemöta dem på rätt sätt måste ju anpassa mig till stor del efter dem och det är otroligt roligt också.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för ännu en spännande dag på jobbet! :)

Ttyl!

Ps. gosh, vad jag längtar efter lördag så detta bröllop FINALLY kan vara över!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha jag vet allt att du bara längtar tills lördag så att du äntligen ska få se hur kungen för fram Victoria till Daniel! Du kan ju bara inte vänta längre - BUSTED!! =P



Kraaaaaaaam <3

2010-06-15 @ 21:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0