BARBA!

idag har jag varit så otroligt seg!
gått runt i mysbyxor och hoodtröja hela dagen och segat.
bakat i myskläder och glott på tv och bara degat.
nu börjar jag äntligen vakna till liv och ska snart åka och fira min syster som fyller och sist och minst Tor som blir hela 1 år idag! tiden går fort!! han var ju nyss en liten bebispojke, vilket han fortfarande är, men alltså en liten sovande tyst bebis var han nyss. Nu kan man inte släppa honom ur sikte!



hurra hurra till dem!

Moster älskling har blivit så stor men min favorit till syster är fortfarande ung :-)



idag bakade jag chokladmuffins med smält choklad på toppen och sedan choklad cookies.
tur att jag ska ha kalas annars så hade jag smält i mig allihopa vill jag lova.
det där med träning och hälsa la jag visst på hyllan av någon anledning.
men det kommer inom kort att tas upp igen förhoppningsvis! ;)

igår så var vi och handlade lite sånt där kallat mat som man tydligen måste handla varje jävla vecka.
och då köpte/fick jag en liten present till mig själv.



en liten barbakompis till min mobil! :)
barnsligt, jag vet.. men man ska väl vara barn så länge man kan!?
eller gällde det bara när man var under 20?

hm.. tåls att fundera på.

nu -> kalas!

Ttyl!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; haha klart jag hade :P nej hade städat lite där innan :P



tiden går så sjukt fort mina brorsbarn börjar bli riktigt stor helt sjukt :P

2010-03-17 @ 16:55:41
URL: http://sburstrom.blogg.se/
Postat av: froidan

Hade glömt godkänna din kommentar ;P



TACK, vad snäll du är! <3

2010-03-18 @ 10:52:19
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0