Får jag smiska dig med min pizza?

gick in på ellos.se och skulle titta fall det fanns några muggar där (tröttnat på mina kaffekoppar).
Dock fanns det inga snygga bara blommiga (hej mormor) så jag skulle lämna sidan men det slutade med att det inhandlades lite andra prylar till hemmet.



blev ett kakfat och påslakan set.
hade plockat på mig ännu mer med både kläder, elektronik och massor.
men jag var uppe i 1400 kr så då tänkte jag att nej. nu får jag ge mig så jag kryssade massor och slutade på endast 300kr !

nu ska jag röja upp lite här hemma för snart får jag besök från Jönköping.
Min kära Linn kommer på besök och vad jag längtar!
Har inte träffat henne på över ett år.. Men nu äntligen ska jag få uppleva henne igen!


dessa bilder är tagna 2005 alltså 5 år sen.
Hujedamig vad tiden går fort!

The Sounds upplevde vi tillsammans, även många andra band på olika festivaler och även Johnossi!


ett sjukt roligt minne med Linn var när hon ringer mig och säger "Sarah, Vincent kommer till Statt i karlskoga. Ska vid dra dit? Jag ska jobba där då och fota vimmelbilder för kuriren..."
Jag svarar "JA!!! Men du, ska du inte intervjua honom!?"
Linn svarar "Nej.. det ska jag inte, de ville inte det på kuriren."

Senare när jag kommer till henne efter några öl ber jag henne att intervjua honom så jag får vara med.
Linn svarar vänligt: "Visst, jag antecknar och du frågar frågor."
Utan någon som helst reserach så kladdar jag ihop några frågor som inte alls har något sammanhängande och Linn ringer Vincents manager.

Vi går och träffar honom och utan någon som helst intervju teknik så stalkar jag fram några frågor och hör Linn fnittra bakom mig, Vincent undrade antagligen vad fan det var frågan om.
Efter att frågat frågor som "Har du skrivit låtar till Amanda Jensen?" så drog vi oss tillbaka för några öl till.

Det hela slutade med att vi efterfestade med Vincent och hans band efter spelningen och det innehöll många skratt men vi avslöjade inte att vi inte tänkt använda intervjuen..
Och Vincent måste ha undrat varför det aldrig kom upp någon intervju i tidningen..



Jalla Jinxs & Linn & Jag & Vincent.




Vilka minnen vi har ihop. Massor och massor av minnen.. :)
Men sen tog vi studenten och gled isär till olika håll och kanter!

Men nu ska vi äntligen ses och prata om ALLT! :)


TTYL!

Kommentarer
Postat av: froidan

Den kostade 1795kr, sen kostar kapslarna 99kr/påsen, vi köpte ju två olika påsar med smaker, va inte så många kaplsar i en påse dock ;/

2010-03-18 @ 11:25:39
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: froidan

Ja, jag tyckte det va onödigt att ens köpa just den, men men inte jag som betalar så ;P



Haha, en kapsel blir en kopp, och det är småå koppar med! ;P

2010-03-18 @ 12:49:08
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: froidan

Nej, alltså jag kollade förut, det va 30 kapslar i. Men det blir ju ingen riktigt ordentlig kopp liksom. Typ två kapslar skulle bli en stor kopp kaffe, för mig liksom :P Och man kan ju bara använda en kapsel till en kopp :p

2010-03-18 @ 17:22:12
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0