FOUND IT!

Idag när jag traskade ner för att hämta posten på jobbet så går vägen förbi Wear it och där spelade de en så jävla bra sommar låt.
Dock så uppfattade jag ingen text och hade ingen aning om vad låten hette.
Men den var så bra!!
Tänkte inte mer på det men sen när jag kom hem & satte mig vid datorn så kände jag att jag var bara tvungen att hitta den låten, så jag försökte hitta den genom att söka på !? Vad?!

Det var ju inte så enkelt som att man kunde nynna melodin till google och hoppas på sökresultat.
men efter lite desperata sökningar så hittade jag den och den är ju SÅ JÄVLA BRA!

Detta är verkligen en partyhöjar låt!
Detta kommer bli min sommarlåt för det bara rycker i benen efter sommar & dans & suger i öltarmen efter en sommaröl & läpparna börjar pluta efter en cigg. (obs! jag feströker bara!)

LYSSNA & NJUT!
(bäst efter 1.20 sek)


& säg nu för fan inte "Sarah, du är efter den har jag hört många gånger innan"

När vi ändå är inne på musik spåret & inriktning party musik så dör jag också på David Guettas nya memories också, så sjukt bra också!



& nu vill jag att det ska vara fredag & party! :)
Helst vill jag ha sommar också.. men det är väl långt borta.



Vore ju inte helt fel med en resa till Gran Canaria med syster för lite dans på Pacha & karoke i baren!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: anna

Låten är as skön, den får vi shaka till på fredag! ;)

2010-03-24 @ 10:58:28
Postat av: Sandra Is The Shit!

BÄSTA LÅTEN EVER! Har lyssnat på den miljoner gånger men tröttnar ALDRIG! :P

2010-03-28 @ 19:29:04
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0