jag är officellt gammal & rutten

på fredag fyller jag år (hurra hurra) & jag är ingen person som har åldersnoja & behöver inte ha det än heller, förutom lite stress över framtiden men iallafall förut idag var jag inne på systembolaget för att inhandla två stycken cider till mig & E när vi ska ut med jobbet ikväll, så då tänkte vi dricka en innan vi går iväg.
Hittade en ny cider som skall provas.

Xide Spring är den nya (dock inte smakat än, men tror den är god) min favorit är Xide Bright!



Iallafall när jag var på fest hos min syster i lördags så var det några jag inte kände som frågade om min ålder och jag bad dem att gissa och de flesta gissade mellan 25-27 år . Komplimang? nej. Vill gärna se ut så som jag är i min ålder + att när jag är 27 vill jag inte se ut som 32år.
Men jag tänkte att det var väl för att de är lite äldre själva.

sen var jag ju på bolaget idag och när jag ska betala så brukar jag visa leg själv utan att de frågar för jag vet att de ändå kommer fråga.
Nu tänkte jag "Undra hur gammal kassören tror att jag är, ifall jag måste visa leg" så jag tog inte fram leg själv för och se om de trodde jag var ung eller gammal.
Tror ni de frågade!? nej..

21 år och redan gammal och rutten. NEJ TACK!
Jag är 21 21 21 21 21 och inte ett år äldre.
Ibland kan det vara bra att se äldre ut men ibland vill jag bara vara 21 så låt mig vara 21 okej?
Fråga efter leg, släpp inte in mig på krogen om det är över 21, låt mig inte vara gammal!
Fast jag vet ju att jag kommer sucka när de frågar efter leg på Ica och jag kommer bli irriterad när jag inte kommer in på Ritz.
Men ibland vill jag vara liten, ok?


Liten tjej på gammal krog.

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; jaha finns dom där :D Jaaaa det vill jag verkligen :D:D vore jätte snällt av dig :)

ja det talar vi tyst om :)

2010-03-24 @ 16:10:54
URL: http://sburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0