rubrikfritt

jag levde som michael jackson i lördags och i söndags var jag lika död som han är.
(no offends mot de sörjande).

men fan vilken fest!
känner mig gammal, var tvungen och brygga en kopp svart för att orka med.
haha, vart får ni eran energi ifrån tjejer?
sen avslöjades att anna & alexandra håller mig på spänn & bara berättar att de har en plan när jag fyller men får inga ledtrådar.
blir lite kissnödig och nervös av att vara ovetandes..

nu ska kvällen bestå av att försöka ladda batterierna och sedan studera för att sedan dö till hollywood nötterna.
fan vilken show alltså.

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Sofia kusin

Men hallåååå, jag kräver bilder från när du var Michael Jackson!!!

2010-03-15 @ 19:36:05
Postat av: anna

Jag avslöjade att jag vet vad anders ska ge dig men sa inte vad ;)

2010-03-16 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0