skinnis

helgen försvann lika fort som den kom!
men kul var den.
arbetade även ihelgen och tiden bara rann iväg vilket var skönt, mycket kunder och mycket frågor.
det är roligt vad det kommer för konstigt folk ibland, men det är ju alltid lika roligt att bemöta dem.

idag ska jag skriva lista på allt som skall inhandlas till mitt kalas ihelgen.
och sen även läsa juridik.
har sökt in till några kurser igen till hösten, det här med att lära sig saker är riktigt kul faktiskt.
Try it!

var och köpte en ny skinnjacka i torsdags, provade då Kenza jackan, men naaeeej, den var för mycket biker style för mig. så det blev en vanlig svart med mudd och dragkedja och hel och ren :)


men jofama är snygg tycker jag, men inte på mig! :)



nu ska denna morgontrötta dam hoppa in i duschen för att sedan påbörja dagen.


Ttyl!

Kommentarer
Postat av: froidan

Jo, det är det som är meningen. Men jag tycker det är så onödigt, liksom en liten kopp blir ju bara ett par klunkar för en stor-kaffe-drickare som mig ;) Haha ;p Ja, det får du absolut göra :) <3

2010-03-22 @ 14:36:48
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0