värk

tänk att vi kvinnor fick gåvan att få bära ett barn i magen.
helt underbart och mysigt och även jobbigt kan jag tänka mig.
men vi kvinnor kan få bära ett barn i magen. helt magiskt.

men sen att vi skulle få något som kallas ägglossning, mens och mensVÄRK !!
Det kan fan dra åt skogen!
Varför VAAARFÖR ska man få värk, och sådan OTROLIG värk varje månad.
Och männen gnäller när vi klagar.
Men de ska hålla tyst.
Vill ni demostrera för en karl hur mensvärk känns så sparka dem mellan benen.
för forskare har sagt att de mensvärk för kvinnor gör ondare än att bli sparkad mellan benen som karl.

en gång i månaden får jag knarka alvedon och vara svimfärdig bara för att sedan kunna bli tjock och klämma ut ett barn.
nej tack. när ska genierna komma på hur män kan bli gravida?!
inte normalt nej, jag vet.. men jag skulle göra vad som helst för att slippa denna jävla värk.

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Sandra Is The Shit!

Fy faaaan för mens. Jag får så ont så jag vill DÖ! :P

2010-03-20 @ 20:01:21
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0