eat pray love

vilken film.
Eat pray love.
I'm in love.

jag vill också, jag vill också åka 1 år och finna balansen.
jag ska fan spara och dra iväg, själv on my own.
fast.. blir ju inte samma sak.
blir ju eat pray unhappy, för kärleken har jag ju här.

idag så tänker jag på denna helg jag haft.
fan vad mycket kärlek den har givit mig.
i fredags blev det rödvin med 2 underbara vänner.
vi bara satt och babbla och skratta och drack billigt rödvin och lät blicken bli suddig, skrattena långsamma och skämtena ännu torrare.
men det var varmt, det var fyllt med omtanke, kärlek och vänskap.

igår blev det trerätters med min anders.
till det blev det ett 228:- vin som jag vunnit.
ja, det var jätte gott vinet, men jag tycker nog mitt 59:- Viña maipo vinner ändå.
det blev Buzz och film och massor med kärlek där med.

idag ska vi iväg till mina föräldrar och åka tillsammans med min syster och familj till medvi och käka lunch.
där pratar vi ännu mer kärlek.

Jag älskar det här.
Jag älskar att känna mig varm i kroppen och att ha så många underbara personer i min omgivning.

Eat pray love, jag säger ju att love skulle jag aldrig kunna hitta någonannanstans, för det finns precis över axeln på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0