WORD!

fick en kommenatar från Marina angående "evig kärlek" inlägget.
Och jag måste komplettera detta med hennes sanna ord!

Gå gärna in på hennes sida, den är inspirerande och peppande och rolig!
http://www.gobananaz.se/

Hej!!
vilket fint inlägg du skrivit, Jag tror på evig kärlek men kan känna mig ganska ensam om det och dessutom lite rädd för att inte få det.
Jag tror inte på att man tröttnar och att kärleken slocknar.
Jag tror att man tappar ork, lust och drivkraft, många av oss lever hektiska liv där det inte finns tid för omtanke och eftertanke.
Vi slutar se det fina och vackra med livet och därmed det fina och vackra med vår partner, det är lättare att se brister än fördelar när man är lite trött stressad och har bott ihop i några år.

Detta är bara min teori, jag har ju inte ens flyttat ihop med min pojkvän ännu =)
Men vi har planer och min plan är evig kärlek.

Kram
Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0