det där med mat.

nu i mitt nya yrke som säljare på fältet så blir det mycket utemat.
smaskigt och gott.
men dyrt och onyttigt.
eller ja, man kan ju välja vad man vill äta.
men om ni själva står vid ett buffé bord så vet ni att det är svårt att avgöra vad som är nyttigt, äcklig, gott eller onyttigt.

jag brukar passa på att äta matlåda de dagar jag vet att jag kommer vara inne på kontoret.
som idag tex. idag är jag inne här.
men tro fan inte jag glömde min matlåda.
jag som stod och laga och gjorde iordning en riktigt god matlåda igår.
så glömmer jag den!!
fan..

funderar på att åka hem och äta på lunchen.
men det är så tråkigt att äta själv.

magen kurrar som en gris som är hungrig så det får bli snabba beslut nu!



på buffér finns alltid efterrätter.
farligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0