London calling

Vet ni vad?
så jäkla sjukt!

igår skulle vi boka resa till London, vi hade alla flikar uppe en med hotellet på som bara var att klicka boka på och likaså en flik uppe med ryanair på som också var att bara klicka boka.
när vi räknat ut kostnaderna och skulle trycka boka så försvann hotellet.
Ja, det bara försvann!

jag ringde till hotels.com som förövrigt hade extremt bra service, tjejen jag prata med var så hjälpsam och vänlig.
hon förklarade med sin silkeslena röst att tyvärr så var det någon som hann boka före dig.
fan!
vi letade i cirka 2 timmar till efter likvärdigt hotell för samma peng.

det slutade med att om vi skulle få ett bra hotell för ungefär likvärdigt pris fick vi bo vid Regents park.
Nej, det går inte jag med! Det blev dyrare både om man bokade och bodde där dessutom.

så nu har vi inte bokat, nu blir det inge London över nyår!
jag blir så less.. allt slit for nada!
vi skulle bokat i lördags när vi hade både tid och allt fanns..

Har ni något tips på något annat resställe?
En weekend eller kanske en vecka.
Runt en slant på 4000-6000 kr..
Billigt att bo, bra shopping tack!



Inget mer London iår..


Kommentarer
Postat av: anna

Va fan, vad tråkigt :( men det borde väl finnas något billigt närmare!? fast kanske svårt runt nyår, hoppas det löser sig babe!

2010-10-27 @ 21:19:12
Postat av: Lisa

ULLARED!!! HAHA ;)

nej men trist gumman att ni inte kommer iväg =( vi får se till att göra nyårsfirandet helt crazy här hemma istället!! kraaaam Mumin

2010-10-28 @ 20:39:30
Postat av: Finland

Paris! Romantiken, shopping, ååååh!



Nu blir jag nyfiken, har du gått och blivit säljare? Fan vad roligt, vad gör du för nåt?

Vad sägs om en fika någon dag? :D

2010-10-28 @ 20:43:11
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0