att göra nutid till minne.

efter närmare eftertanke så har jag kommit på att jag kommer avlida om jag jobbar heltid och helger hela oktober.
så jag gav bort mina tider, bara 2 helger & en lördag kvar, 24 Oktober kommer jag inte arbeta helger mer. tänk vad skönt.

men sen när jag stängde butiken och hade räknat kassan kollade jag upp, kollade mig runt omkring.
det är alltså 3 veckor (2 jobbhelger) kvar sen lämnar jag Lundbergs.
Vad konstigt det ska bli, jag kommer komma till en helt ny säkert fantastiskt rolig arbetsplats där jag även kommer möta kunder.
Men det är inte samma, inte riktigt samma.
Jag kommer inte stå i 5 timmar tillsammans med en arbetskamrat och jobba tätt tillsammans med någon annan, det kommer bli mer självständigt arbete.
Jag tycker om att arbeta självständigt, men jag kommer saknar Lundbergs, Elin, Sara, Agneta och alla andra.
Alla konstiga, roliga, dumma, kloka, knäppa, glada, trevliga kunder.

På Lundbergs är vi som en liten familj, vi vet (nästan) allt om varandra, humör, glädje, familjer, vänner och hur man fungerar.
Vi gläds åt varandra, vi skrattar tillsammans, vi surar tillsammans och allt.
Det kommer bli så konstigt att inte göra det med dem längre.

inget varar för evigt, men jag tänker se till att kontakten med mina fina arbetskamrater ska vara för evigt.
för dom, dom är bäst!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra gjort, tror det var klokt..kommer bli för mkt annars och det är inte värt det! Vilken fin bild på er två, snyggingar :)

2010-09-26 @ 21:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0