Orolig mage, politik och tv!

En skål gröt, ett ägg, en kopp kaffe, en snus och nervositet.
Dessa fem ingredienser skapar en uppblåst och ännu mer oroligare mage.
Jag rekommenderar att inte prova detta.

Nu är jag trött på alla facebook uppdateringar om politik och skit.
Undra hur många som egentligen är riktigt insatta som uppdaterar?
Jag är inte alls insatt, men jag blev förvånad när jag fick höra ett radioklipp där Jan Guillou säger
att SD inte ska frysas ut och att de inte är rasister.
Jan Guillou är ju kommunist - spännande och höra de orden ur hans mun.
Lyssna på hela klippet här -> http://www.youtube.com/watch?v=7dwmYzZwxrQ

För övrigt så är TV:n igång igen.
Men fan vad mycket man hann med när man inte satt och glodde på halv åtta hos mig, idol och alla andra roliga program.
Vad gjorde man förr, när det varken fanns tv eller dator?
Kanske ska ha tv pauser oftare tror jag.

Här med ska jag införa 1 (kanske 2) dagar i veckan då tvn ska vara helt avslagen!

Nu ska jag ta min uppblåsta oroliga mage och bege mig.
Farväl!

Kommentarer
Postat av: Marika

Du smulan!.. Jag må vara konstig men jag har inte haft tv på 2 år, saknar det aldrig. Kollar nyheter och enstaka film på nätet men thats it. Man får väldigt mycket gjort .. på datorn istället då. :D

2010-09-23 @ 14:43:30
URL: http://www.algulin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0