serviceminded

igår skulle jag till marieberg för att reklammera mina skor som jag köpt på scorett.
förövrigt är det ju sjukt dålig service inne på scorett.
eller jag ska väl inte dra alla över en kam men hon som jag mötte vid kassan var inte alls tillmötesgående.
vet själv att när man jobbade i butik så var det inte kul med reklammationer och byten men man var väl ändå trevlig?
vet att systra min också tyckte att de var väldigt icke serviceinriktade på scorett, vad tycker ni?
gick vidare in på triumph sen och där kan jag säga där får man service och blir glad. så otroligt bra service där!

iallafall till poängen, jag skulle reklammera skorna och sen gick jag och köpte ett halsband och sen spårade det ur.
jag hitta allt, allt allt allt som jag (inte) behöver!

nu vill jag bara att sommaren ska komma och värmen så jag kan dressa om till mina nya vår/sommarkläder!

bilder på inköpen lovar jag att de kommer för jävel vilken snygg klänning jag hittade!


Kommentarer
Postat av: nadine

tack tjejen :D hoppas allt ær bra under omstændigheterna! kram

2011-04-14 @ 17:00:45
URL: http://nadineaskerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0