nio timmar

ja, så mycket sömn fick vi denna helg.
nio timmar sammanlagt nästan. jisses, det är hårt att vara rockstar. nu blir det lugna puckar och rutiner i några veckor framåt.
återhämtning på maximal nivå!

ihelgen var vi på STCC och jag gick in i Carl-Philip Bernadotte, krockade med han i dörren nästan när vi var i "Flash" garage.
STCC var grymt, vi fick även åka med Colin Turkington på banan, det var helt sjukt. 250 knyck alltså, ja jag var helt darrig efter.
Nästa sommar blir det MC kort, punkt slut!

summa sumarum så innehöll sista semester helgen mycket fart och fläkt i dubbel bemärkelse.
Fest och bil, mat och dryck, MC och god mat, film och bakis chips, wiskeyprovning 04:00 söndagmorgon.

det känns idag när man klev upp till jobbet kl 06:30, tror jag ska dö.
men snart är rutinerna inne igen..

Jag till min chef "du skulle behöva skriva under här"
Min chef "vad är detta?"
Jag "Ledighetsansökan"
Min chef "Första dagen efter semestern!?"
Haha, tur att jag har så bra chef så att han godkände den och bara skratta! :)

7 veckor kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0