utvilad

jag är sämst! haha.
jag ser fram emot en ledig helg där jag får vila och göra precis det jag känner för.
efter första veckan som gått på jobbet efter semestern så längtar jag efter ledighet igen.

vad gör jag?
mina fina vänner (få inte dåligt samvete nu) ringer/smsar mig och frågar om jag vill med på olika saker.
vad gör jag då?
jag svarar ja, på allt.

så schema för min efterlängtade lugna och utvilande helg ser ut såhär:

fredag (idag):
15:00 - träna
17:00 - handla tacos
18:00 - pyjamasmys hos ems med alexandra äta tacos & kolla på skräck.

lördag:
9:00 - frukost med babel, puman & kossan på java. (läs lisa, elin & mickis)
11~12 - handla målarfärg och diverse tillbehör
14:00 - gjuta cementrabarberblad hos mamma och fixa bilen.
18:00 - gå ut och äta med ev. hanna & calle 
21:00 - bio

söndag:
10:00 - hundvakt
12:00 - börja måla hyllorna
16:00 - träffa Emma och Kalle.
20:00 - handla mat för veckan

jag har alltså tackat ja till allt, men jag tycker inte det är jobbigt på något vis utan ser det som att detta, detta kommer bli en riktigt bra helg och sen är jag så glad över att jag har såna fina vänner och familj som jag kan spendera min dyrbara tid med :) kärlek till er!

nu när jag ändå är igång, är det någon annan kär vän som vill vara med eller hitta på något så hojta!
desto fler desto roligare, desto mer desto äventyligare!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tur att jag åkte hem igår om ni kollade på skräck fy HAHA.

ser ju ut som du kommer få en riktigt fin helg och hade jag inte jobbat hade jag gärna hittat på något med dig :) vi ses på måndag iaf gumman!

2011-08-20 @ 10:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0