vad får jag, vad får jag för det?

varför blir jag straffad?
vad har jag gjort för fel?

här är man duktig och tackar vänligt men bestämt nej till en utekväll på strömpis inkluderat standup med schyffert samt mängder alkohol.
jag tränar, bakar bröd, möblerar om, sätter upp nya gardiner och städar som en äkta hemmafru.
riktigt duktig var jag när jag visste att alla andra spenderar pengar och skrattar åt schyffert.

jag vaknar imorse och förväntar mig vara pigg och glad medan andra själar idag kommer vara bakfulla hela dagen.

vad händer?
jag vaknar så trött som en sengångare som blivit påkörd tre gånger och har sån jävla huvudvärk som att någon försöker döda mig inifrån huvudet och är skit seg och hängig hela dagen.

DET ÄR INTE OKEJ!

jag hade kunna varit ute och festat, skrattat, dansat natten lång och mått likadant idag!

fan.

nu ska jag äta upp det där jävla dinkelbrödet jag gjorde igår.....


Kommentarer
Postat av: syster

hahahahaha asg stackars dig.. hoppas du mår bättre idag iaf! kramen

2011-08-19 @ 07:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0