The list as usual

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massor. Jag har börjat hålla i presentationer varje vecka för företagare, jag har studerat ledarskap och varit i Italien.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Mina nyårslöften kommer jag inte ihåg, så jag tror nog jag bröt dem…
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jadå, massor fick små bebisar.  =)
4. Dog någon som stod dig nära?
Någon som hade stått mig nära dog.

5. Vilka länder besökte du?
Italien, London, Köpenhamn, Norge, Birmingham och Spanien.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
TID! Egentid!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Svårt, men det är många datum som kommer minnas.
8. Vad var din största framgång 2011?
Hm, största framgång är nog att jag lärt känna så mycket bra nya personer.  
9. Största misstaget?
Säger som jag alltid säger, försöker lära mig av misstaget men förtränger det sen för att kunna gå vidare.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, fan. Blev magsjuk till och med. Har bara varit det en gång innan. Skadade knäet.
11. Bästa köpet?
Dermalogicas hudvårdserie, worth every penny!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
hm, antar väl att snus och kläder hör in där, men även träningskort!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
massor! Men när min Hoffe kom hem blev jag så glad att jag grät! :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Rihanna – We found love
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Upp och ner, men mest glad!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Förra året sa jag resa, men det har jag gjort, jag önskar jag spenderat mer tid med vänner och även mig själv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat! :p
18. Hur tillbringar du julen?
Tillsammans med min älskade familj!
19. Blev du kär i år?
Varje dag blir jag kär! I samma person! :)
20. Favoritprogram på TV?
Desperete housewives, Family guy & Du är vad du äter ofc.
21. Bästa boken du läste i år?
Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer
22. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn (ja, jag vet att jag är efter..)
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var med min familj och vänner. Party party..
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag bara fick som jag ville så skulle allt bli bättre ;)
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Klassisk, mycket blusar och tajta jeans.
26. Vem saknade du?
Mattias och Richard. Morfar och Cindy!
27. De bästa nya människorna du träffade?
Alltså detta år har jag träffat så himla mycket nya människor som jag knytit an kontakter med. De är otroligt härliga, givande och bra personer och nu har jag helt plötsligt många av dem! :)


Tack för iår kära läsare, ser fram emot ett nytt år som kommer bli så bra!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Gillar din nr 11 :) Gott Nytt År o bamsekram, vi ses snart igen. Nytt år nya möjligheter.

2011-12-31 @ 15:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0