Dag 04 – Min bästa vän

När jag var liten då hade jag en bästa vän, vi satt ihop och ingenting kunde splittra oss.
visst vi bytte bästisar ibland och en gång när jag var liten så skulle min bästa vän åka med en annan tjej hem efter skolan och jag skulle till fritids, precis innan min bästa vän lämna mig sa hon ”jag är bästis med M nu”
jag blev så förstörd och förkrossad och grät så mycket på fritids att fritidsfröken fick ringa till min bästa vän och ”tvinga” henne att bli bästis med mig igen.
haha, vad sa vi om envisheten – vill man ha det då ska man fan få det!

I dagsläget kan jag inte säga att jag har en bästa vän för jag har så himla många fina vänner, vissa står mig nära och andra står mig närmare.
jag älskar mina vänner och de är bäst på att ge mig bra energi och jag hoppas jag ger dem bra energi, vi finns för varandra och det är så det ska vara.

men en bästa vän, det stadiet har jag lämnat.
och om du som läser detta, är en av mina vänner och känner dig som min bästa vän så är du det.
har du den känslan så är du säkert en av mina bästaste bästa vänner!



Dag 04 - Min bästa vän!




Kommentarer
Postat av: anna

Jag har den känslan och du är en av mina finaste bästa vänner :) Älskar dig!

2011-02-09 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0