idag är igår och imorgon är idag

Denna dag känns bättre, det är ju fredag och det går bra på jobbet och allt känns bra.
A sa till mig igår: Om du har en dålig dag idag så vet du ju att morgondagen kommer bli bra.
Det peppade mig & nu är det denna dag & den är bra!

Iförrgår var ju jag & Elin på M.berg & shoppade loss lite.
Gick runt & svettades massor med varv & köpte bas saker och små saker sen till slut hittade jag en klänning på rea på bikbok som satt perfekt!
Tyckte jag var väldigt häftigt då jag inte alls gillar bikbok och hittar något på REA där! Amazing va..

Förutom det kapet så blev det


en kjol (midjekjol) kul med lite färg, eller färg och färg, den är iallafall inte svart.


En transparant skjorta att ha till kjolen eller bara snyggt till jeans.

& sen så fyllde vi på basförrådet också, hur mycket basplagg man än har så behövs det ju alltid mer. eller hur? haha.



MakeUp store är nog det absolut bästa sminket, sen kan  ju H&Ms egna saker slinka ner lätt i sminkväskan också.

Elin hämtade ut sina glasögon också, de var så snygga.
Nu funderar jag på att sluta använda linser & övergå till glajjer istället.
& det innebär ju att man måste ha ett par nya!


Dessa åker på framför tvn och på helgerna och bakisdagar, haha. väl använda..

Nu är rasten slut & dags att jobba lite!

tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0