vad är mode?

tiden - den flyger iväg.

i och med att jag jobbar med män och när jag är ute på kundbesök träffar jag oftast män eller äldre kvinnor så har jag inte så mycket inspiration till klädshopping längre (& nej jag läser inte modebloggar etc. etc. har inte tid med sånt).
så idag ska jag ta med mig Elin till Marieberg & så ska hon få styla mig & berätta för mig vad dagens mode är för något. haha.
känner mig som en barnunge, men jag måste ha inspiration för att kunna shoppa och jag vet att Elin har samma smak som jag så bättre kan det inte bli!

något jag däremot blivit inspirerad av är vita tänder, haha.
ikväll blir det tandblekning, har spenderat massor med pengar nu och varit hos tandis och fått blekskena och blekmedel, ska bli kul & se om man får något resultat!

nu -> mot marieberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0