enough is enough

Rensat garderboerna, CHECK!
fan vilken tid det tog och det blev 3 påsar med kläder som står nu till förfogande för valfri person att komma och hämta.
men jag får fortfarande inte plats i garderoben, blir tokig.
undra vad min sambo skulle tycka om jag tog över hans gardrober samt byrå också utan förvarning?
tåls att tänka på.

det spårade ju ur och blev fest i fredags också, jag ska lugna ner mig nu.
nu får det vara nog.  även om jag mådde bra och var fit på lördagen så är det dags att återgå till rutiner igen med start idag.
blir kettlebell träning med träningsnarkomanen Sara.

tänk om man kunde designa sin outfit på datorn innan man går ut och sen plopp hänger den i garderoben.
det vore perfekt.
funderar någon på en sådan uppfinning så är jag första köpare, promise!

nu är det dags för kaffe och en stund på crosstrainern för att träna bort den där stora familjepizzan vi dela på igår.







Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Vad tycker ni, rösta på min klänning och gör din egen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0