ett stort jävla aprilskämt



Alltså jag blir är så förbannad just nu, Sveriges domar och lagar är ett jävla skämt!!

Kan någon snälla rara förklara för mig hur Sveriges VÄRSTA våldtäktsman får 12 år?
Hagamannen (ligger på 2:a plats i värsta våltäktsman) fick 14 år.
Hur går det ihop sig? VA?

"Försvarsadvokat Margaretha Arvidsson ville ha ett kortare fängelsestraff än så utan att precisera hur långt. Hon har hänvisat till att hennes klient tidigare är ostraffad, bara var 18 år vid första brottstillfället och att det finns en psykisk ohälsa"

jag skulle fan inte vilja vara den där försvarsadvokaten.
1. tidigare ostraffad, spelar det någon jävla roll när han nu begått ett otroligt stort brott och kommer bli straffad?
2. Bara var 18 år, han var 18 år vid FÖRSTA ja men sen fortsatte han tills han var 24 år finns det någon jävla logik i fall han BARA var 18 när han ändå fortsatte? Det var ju inte så att han var ung och dum direkt.
3. Psykisk ohälsa, De har gjort undersökningar och han är inte psykiskt sjuk!

jag blir så upprörd, jag blir så arg, jag är så jävla frustrerad.
stackars offer, de kan inte känna att de får sin rätt igenom.
detta är ju helt sjukt.

jag hatar verkligen Sveriges lama jävla ynkliga lagar.
det är ju ett skämt.
jag förstår att man måste ha något att utgå ifrån att man kanske inte burar in någon på 5 år för olovlig körning vid 16 års ålder, det är ju liksom en ung och dum sak.
men vid såna här saker, våldtäkter, mord, inbrott, dråp you name it då tycker jag fan att man ska ta i.

Sverige är sämst på att visa vart skåpet ska stå, det är klart man lättare begår brott när man vet att man ändå får komma till ett ställe som serverar mat, har gratis tandläkarvård, sängplats och utbildning i ett par år.

Om jag fick bestämma skulle den där jävla Eliasson få sitta MINST 14 år och få äta bröd och vatten och bli våldtagen själv och flyttas till någon liten Ö mitt ute på havet.
Han är inte värd ett jävla dugg och det är ingen annan våldtäktsman heller för den delen i mina ögon.

PUNKT! / från en just nu aggressiv person som lätt talar innan hjärnan tänker.


Kommentarer
Postat av: A

Fyyy fan! En sån människa ska aldrig få komma ut bland människor igen, håller med, spelar för fan ingen roll hur gammal han var första gången!! Jag är väldigt besviken jag med!



/a

<3

2011-06-15 @ 14:37:34
Postat av: Anna

Jag håller med dig! helt fel straff, vad arg och frustrerad jag blirrrrrr!!

2011-06-15 @ 22:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0