fort fort framåt

nu är det snart redan juli. tiden flyger som vanligt förbi, men jag har fyllt det med underbara minnen..

förra helgen var det midsommar som startade med att vi åt sill och potäter som alla andra, micaela hade uppfattat det här med nubbe fel och införde en ny midsommar tradition.
först tar du nubben som ligger kvar i munnen sen suger du in en hel sill i munnen och tuggar lite och sväljer.
(don't try this at home!)

när vi skulle åka hem på natten från smögen blev vi typ rånade i taxin, vi sitter i en vanlig taxi trodde vi men chauffören tvärbromsade slängde upp dörrarna och skrek "VISA CAAAAAAASCH!!!"
En random tjej börjar fiffla med sina pengar och säger "jag har typ en miljon sluta nu" hon åker ut ur taxin, hejdå!
då var det vi kvar, Gustav försöker lungt och sansat tala med mannen som bara står och skriker VISA CAAASH!
det funkar inte.
jag får släppt och blir arg, Micaela skrattar, Anders virrar omkring och Gustav fifflar med pengar.
tillslut så kom vi därifrån efter en stund i regnet, och vi hamnade i en trygg taxi kl 03:30.

på lördagen mådde vi så bra efter att haft vår äta chips & dricka öl efterfest till morgongryningen, not.. men vi åkte båt och spelade minigolf trots en dunkande huvudvärk och gick och la oss samma tid denna natt.

Kom hem på söndag kväll efter en 100% håll igång helg med fest & vernissage!


Idag spenderar jag dagen ute på Askersunds golfklubb, senare blir det båt på vättern och cider i M sommarstuga.
Imorgon tar jag planet till London.



 


tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0