kom och gå

jag har två frågor.
1. varför regnar det?
2. vart tog solen vägen?

sen kommer jag med två följdfrågor.
1. varför hamnar man i svackor ibland?
2. varför kan motivation plötsligt försvinna?

sen kommer jag med två påstående.
1. midsommar är ganska överskattat va?
2. det är skönt när det regnar ibland.

och sist men inte minst kommer jag med två tyckande.
1. jag tycker jag borde sluta snusa.
2. jag tycker att ni 38 stycken som läste min blogg iförrgår är sämst för ni inte kommenterade.


kom tillbaka nu sommar och försvinn dumma snus!


Kommentarer
Postat av: Elin

Påstående nummer 2 skar i hjärtat på mig. Jag trodde vi hade trevlig i båten förra året, men tydligen misstog jag mig. ;)

2011-06-14 @ 20:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0