stilettos and broken bottles

jag hatar när jag börjar fundera för mycket, när jag börjar vända på varenda sten.
jag hatar att man ibland fastnar i ett tänk och inte kan tänka om.

jag önskar att min fina kusin kunde sitta i min soffa nu och säga till mig att sluta grubbla och ge mig hennes erfarenheter.
hon är så klok min kusin, det är synd att hon är i austria istället för min soffa, jag är ego.

ibland så borde vi alla få någon som kan ge oss raka direktiv, är det inte jobbigt ibland när man känner sig vilsen och letar efter svar. det enda som gäller då, det är att prata, säga till personer vad det är man undrar över och få svar.

men visst är det svårt, det är lättare att fundera och vända stenar!

nu ska jag gå och krama mina snygga high heels från scorett och snygga skjortor från MQ som jag shoppa igår.

materiella saker är enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sofia kusin

Gullekusin!! Önskar också jag kunde sitta i din soffa just idag! Älskar dig <3

2011-06-12 @ 14:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0