update me

vad hände med nyheterna?
har na.se slutat berätta vad som händer i Örebro om de "farliga" sakerna.
jag har inte fått någon uppdatering angående mordet på holmen, inget mer är sagt om Eliasson.
har polisen tagit semester eller ha nerikes allehanda tagit semester?
"äh, vi tar tag i det här efter semestern" eller vaddå?
var är mina nyheter?

många säger att det är jobbigt och tråkigt och att man blir deppig av såna nyheter.
visst är det roligare och läsa om positiva grejer.
men om det hänt något så vill man ju bli uppdaterad, vare sig det är skoj eller tråkigt.
jag vill veta!

läste förövrigt i aftonbladet om örebro och att det blivit en farlig stad.
jag tror inte det, jag tror bara att allt skett väldigt intensivt på kort tid.
hat föder hat right?
om man tänker tillbaka innan Eliasson och alla andra hemskheter så var det inte så mycket skit runt omkring oss.
men om man tänker några år tillbaka så har det skett mord och våldtäckter på kort tid här med då, så jag tror bara att det är tillfället som det handlar om, inte att Örebro är så pass farligt egentligen.

men anyway, var är mina nyheter?
vad händer?
åker mördaren fast? får Eliasson 14 år? vad hände med kinesen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0