Don't just walk away

Dålig uppdatering, det har sina skäl.
Livet är inte rättvist ibland, livet kan ta slut så vare sig man vill eller inte.
Det är tråkigt båda delarna, även om man vill att livet ska ta slut så är det tragiskt.

Det är så jobbigt när någon försvinner, man står kvar med frågor som varför?
man försöker förstå, man försöker få svar, man letar efter svaret, man förstår inte och jag tror aldrig man kommer kunna förstå.
Man börjar även fundera på vad man kunde gjort själv för att stoppa händelsen, vad kunde jag gjort för att det inte skulle sluta såhär. Man letar, man söker efter svar ute i tomma intet.

Det gör så ont i hela kroppen när man mister någon.
Det gör så ont att försöka förstå, det gör så ont att tänka.
Alla minnen blev minnen som stannar, minnen som vi inte kommer prata om över öl, nu finns de bara hos mig.

Jag trodde aldrig det skulle sluta såhär, jag trodde aldrig.. det går inte att förstå.


Vila i frid kära du, jag kommer aldrig sudda bort minnena.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjärtat, vad vackert skrivet! blir alldeles tårögd! Jag tänker på dig <3

2011-03-31 @ 18:24:48
URL: http://laorbust.blogg.se/
Postat av: Dajja

Tänker på dig rara du.

2011-03-31 @ 18:41:18
Postat av: [email protected]

Fina han =(

2011-04-01 @ 13:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0