Lanza vs. Osis

eftersom jag brukar tupera & dusta sönder mitt hår så går det åt några pulver burkar dust it.

Sist jag skulle köpa så såg jag att Lanza hade erbjudande på sin version av dust it, jag tänkte att eftersom jag använder Lanza i alla andra hårprodukter så vågar jag gå wild and crazy på denna dust it variant!

Finns fördelar & nackdelar,
Lanza:
+ håller i sig mycket längre än osis
+ är mycket hårdare än osis
+ lättare att tupera med
+ 15ml istället för osis 10ml
+ man behöver inte ta lika mycket som med osis

- man blir vit av pulvret (går att rädda med olja eller silkesdroppar)
- svårt att kamma ur

Osis är en 3,5 poängare för man blir inte vit av den & den är lätt att kamma ur men ......

Slutgiltiga vinnaren med 4 stjärnor av 5 möjliga....

LANZA!!

Jag bara älskar när man hittar nya favoriter! :)



Kommentarer
Postat av: wictoria

tack för tipset! :)



sv; Kul att du gillar den :) Den är dock köpt second hand! :( Kram!

2011-12-01 @ 08:31:18
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!

Härlig blogg! Jag har länkat till receptet på kakorna i ett nytt inlägg på bloggen! Men som jag skriver där så vet jag inte om det lyckades eller inte, så baket är på egen risk =) Lycka till och god jul!

2011-12-10 @ 13:42:36
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0