all the crazy shit i did, does would be the best memories



härliga kaos.
fyfan vad grejer.

jag frågar mig själv varje gång jag rensar, flyttar eller något "varför sparar jag på detta?"

jag kom på mig själv nyss, jag orkar inte åka och slänga det. La allt skit i en kartong och skrev "VIND" på med en stor röd penna.
sen funderade jag en stund på varför jag väljer att spara detta, sen kommer jag på mig själv att jag bara inte orkar åka iväg till tippen och stå och sortera, slänga och hålla på.

men lite roligt är det när man hittar gamla brev, kort, böcker och annat som man själv skrivit, fått eller läst.
man får sig ett gott skratt mellan varven och även får skämmas lite.
gamla dagböcker från tonåren, jisses, var man sådär pinsam?

Har ni några bra tips för packning?

jag får ingen struktur, känns som allt bara åker ner i olika lådor, kommer bli ett jäkla mäck och packa upp allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0