det är ju lika bra att vara ärlig

igår när vi trilla ut från ritz får jag uppleva en av de sjukare konversationer med en kille, han trilla fram mot mig & det sägs:

Kille: hej, xxx heter jag & det är lika bra jag går rakt på sak nu när klockan är så mycket, ska vi gå & köpa McDonalds & sen gå hem till dig?
Jag brister ut i skratt & svarar: nej, det ska vi inte!
Kille: alltså nu menar ju jag inte att vi ska göra något med varandra utan jag är sugen på McDonalds & sällskap & om du har pojkvän så kanske jag kan bli vän med han också!

haha, jag fatta ingenting & stod bara & skratta men han var 100% allvarlig!
Tillslut skakade jag av mig honom & tog min cykel & begav mig hem!

tröttheten idag boostades med sötaste Tor som ville läsa bok & kolla film med moster!
Det var för väl det, då fick jag en anledning att ligga i soffan! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0