Döden är elak mot mig

jag orkar fan inte mer..
Jävla dödsbesked jämt..
Jämt ska man behöva sörja. 
På riktigt, första gången jag hörde ett dödsbesked För flera flera år sen då gick till såhär:

Karin ringer mig 02:45 och skriker i telefon: har du xxx nummer?! Han har på riktigt misshandlat T!!!
Jag tror detta enbart är fylla & somnar om, dagen efter sätter pappa på radion & se säger "16 åring sparkad till döds" jag förstår att det är T..
Sen dess har det fortsatt..

I alla år har någon nära droppat av, och det är mer än en hand.

Och nu... Bengan.. Bengt som fostrat mig, som sagt till mig sen 90-talet att ja är unik att alla är unika, och som tagit med mig på alla sjukaste fritidsäventyr, trots att jag & Jossan sjöng elaka saker om hans hund så gav han en klass på 20 personer all sin uppmärksamhet & kärlek!
Jag är så ledsen att livet ska ta slut, jag vill inte att livet ska ta slut!!

Vad händer sen?!?

Jag saknar er allihopa!
& tills min dag är kommen kommer jag uppskatta, älska och finnas för dom vackra människor som är i liv just nu!

Men tills dess, nu får det vara nog.. Ingen mer får dö, punkt slut!!!

 


Kommentarer
Postat av: Päronet

Päronet ville ej säga något på påskafton, ville ej att du skulle behöva få dåliga nyheter idag men det fick du ändå.... Päronet älskar dig..:)

2012-04-07 @ 23:34:15
Postat av: Ingela

Jag vet mitt hjärta blöder med dig men the life most go on... men förstår mer ön du tror, men jag är rädd om dig mitt hjärta

2012-04-07 @ 23:40:26
Postat av: Johanna

alltid vid din sida, alltid <3

2012-04-08 @ 02:10:12
URL: http://johannasboudoir.blogspot.com
Postat av: J

Fy vad tråkigt, hoppas det skedde den "naturliga" vägen iaf... förstår att det påminner om mkt annat.. styrkekram till dig..

2012-04-08 @ 08:52:32
Postat av: Veronica

Sara du underbara! Varm kram till dig med mycket kärlek!!!

2012-04-10 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0