Dry martini och en komedi

Nu får det banne mig bli lugnt ett tag. Nu har det firats vänner och partyhatten har varit på alldeles för många helger i rad.

Nu är det dags att byta ut strömpis till filmkedjan, hälsa soffan välkommen tillbaka och byta ut drinken mot loka vatten.

 

Känner jag mig själv rätt så pratar vi några helger bara för det är ju så kul att träffa alla vänner och prata om allt och ingenting, stå och dansa tillsammans och träffa nya människor.

 

Ihelgen firade vi min kära syster som hade en super rolig förfest med god mat, roliga lekar och hennes rara vänner som alltid är lika trevliga och glada.

Hon är så duktig min syster på att anordna bra förfester, hon borde bli partyfixare!

Senare så stod jag på dansgolvet på strömpis med några vänner och dansade till all bra musik.

 

På söndagen vaknade jag klockan 08 (som vanligt alltid tidigt) och låg och nynnade på en låt jag hörde på dansgolvet dagen innan som fastnat, vi dansade som galningar till den och jag ville höra den igen.

Jag kom inte på vilken det var, googlade och sökte och hade mig.

Efter frustration av att inte komma på vilken låt det var så tog jag kontakt med DJ:n på strömpis och han skickade en youtube länk – jippie!

 

Vill ha den på spotify, itunes, mp3 eller vad som.

Den är tung!

Den vill jag träna med.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: duktigaflickan.blogg.se

Hihi,tar det som en komplimang och tackar för den...o tack för att du kom :)

2012-04-02 @ 19:59:56
URL: http://duktigaflickan.blogg.se/
Postat av: duktigaflickan.blogg.se

Förresten, om du inte absolut måste ha denna remix så kan du ju lyssna på originalet... The next episode..den finns med all säkerhet på spotify... O är enligt mitt tycke t o m bättre...men vet ju att du gillar vissa inslag som nog inte finns med i den :)

2012-04-02 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0